پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

رویداد «خلاق و نوآور» روایت شهر، ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۰۵۲۹
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
رویداد «خلاق و نوآور» روایت شهر، ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود
دبیر هنری رویداد روایت شهر از برگزاری مرحله «خلاق و نوآور» این رویداد در روز ۴ آبان ماه خبر داد.

مجید ظریف، دبیر هنری رویداد روایت شهر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار داشت: در ادامه برگزاری مجموعه رویداد‌های روایت شهر، فراخوان رویداد «خلاق و نوآور» با هدف ارائه خدمت مستقیم به مدیریت شهری مشهد طراحی شده است و سازمان‌ها و مجموعه‌های ذیل شهرداری مشهد، با همکاری مدیریت خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد در این رویداد مشارکت دارند.

وی افزود: در این رویداد، ضمن برقراری ارتباط با روابط عمومی‌ها و رابط‌های خلاق و نوآور مجموعه‌های ذیل شهرداری، خواسته‌ایم مسئله‌های خود را به ما اعلام کنند؛ مسئله‌هایی که از جنس فرم و محتوا باشد. در سلسله جلساتی که با زیرمجموعه‌های مختلف شهرداری مشهد داشته‌ایم، به مجموعه‌ای از مسائل رسیده‌ و آن‌ها را جمع‌بندی کرده ایم. این مسائل در حال حاضر با کمک رابط‌های خلاق و نوآور و روابط عمومی‌ها، دقیق‌تر و شفاف‌تر شده است.

ظریف خاطرنشان کرد: در این مرحله، از رابط‌های خلاق خواسته ایم مسائل خود را در قالب یک ارائه در حد چند دقیقه و کوتاه برای هنرمندان بیان کنند. در این رویداد یک روزه که در محل پردیس سینمایی مهر کوهسنگی برگزار می‌شود، این ارائه‌ها صورت می‌گیرد و فیلمسازان مخاطب نیز به صورت حضوری، آنلاین یا آفلاین و از طریق فایل‌های ارائه‌ای که در سایت روایت شهر بارگذاری می‌شود، در جریان این ارائه‌ها قرار خواهند گرفت. پس از آن نیز هنرمندان بر اساس ارائه‌های صورت گرفته، طرح‌های فیلمنامه خود را برای دبیرخانه روایت شهر ارسال می‌کنند.

وی افزود: طرح‌هایی که با نظر هیئت انتخاب از قوت بیشتری برخوردار باشند، با نماینده شهرداری در آن حوزه مشخص ارائه طرح مرتبط خواهند شد تا با برگزاری جلسات کارشناسی، طرح فیلمنامه تکمیل شود. فیلمنامه نهایی نیز پس از دوره منتوری و مشورت‌های نهایی و تایید نهایی هیئت داوری برای ساخت فیلم، از هنرمند خریداری می‌شود.

دبیر هنری رویداد روایت شهر در ادامه گفت: رویداد اولیه خلاق و نوآور روز پنجشنبه ۴ آبان ماه برگزار می‌شود و بیست روز پس از برگزاری رویداد اولیه و ارائه‌های رابط‌های خلاق و نوآور، طرح‌های اولیه از هنرمندان دریافت می‌شود. به فاصله بیست روز پس از آن نیز مرحله منتوری و مشاوره‌ها برگزار می‌شود و پنج روز پس از تحویل نهایی فیلمنامه‌ها نیز نظر داوران در مورد تایید و پذیرفته شدن فیلمنامه‌ها اعلام می‌شود. یعنی در فاصله ۴۵ روز از ارائه مسائل، وضعیت نهایی فیلمنامه‌ها مشخص خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->